Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke stappen kan je het beste zetten bij een slepend conflict met een telecomaanbieder?

Mijn ouders zijn inmiddels enkele maanden verhuisd, maar het schijnt maar niet te lukken hun oude internet af te sluiten en hun nieuwe all-in-one internet-telefoon-TV aan te sluiten. Ze zitten al 3 maanden zonder TV en internet maar de rekeningen vallen al wel binnen.

Ze bellen zich suf en krijgen elke keer een andere goedwillende helpdesker aan de lijn die gouden bergen belooft maar uiteindelijk niks doet. Wat kun je in zo'n geval het beste doen?

Een andere provider nemen heeft geen zin: dit is de enige aanbieder in hun postcode (ja echt, het bestaat nog!).

En ja: het gaat hier om de KPN.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er is maar één middel dat helpt: aangetekende brieven.
Stel ze in gebreke en eis dat binnen twee weken de zaak wordt opgelost. De brieven zijn ook uiterst nuttig voor als het uit de klauw loopt, als bewijs.
Het is jammer dat er zoveel postzegels op moeten, maar het is de enige manier....
(Lees meer...)
escape
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is de Nationale Rechtswinkel een idee? Deze mensen weten tenslotte van de hoed en de rand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord vn mijn onderbuur lijkt me ook wat,alleen als er meerdere klachten gebundeld kunnen worden,maar ik denk niet,dat dat een probleem oplevert.
Op de website telecomklachten.nl kan u klacht indienen
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede tip, maar een beetje lastig gezien het feit dat ze juist geen internet hebben door die prutsers...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: