Zullen - door de komst van o.a. Netflix - DVD-spelers en DVD's altijd worden verkocht of niet?
TurfGraver
een maand geleden
Niet alleen door streaming diensten minder maar ook gewoon door ander manier van opslag.
Ritsuka
een maand geleden
Videobanden worden ook niet meer gebruikt, omdat dvd's kwamen. Nu heb je Bluray en zal dvd uitgefaseerd worden. Zo gaat dat met technologie.
TurfGraver
een maand geleden
Denk dat alle optische opslag (cd, dvd, blueray) uitgefaseerd worden (zijn).
KleinDuimpje
een maand geleden
Wellicht komt er ooit weer een opleving. Je weet het nooit.
Kijk maar naar vinyl. Werd overgenomen door cd’s, toen kwam Spotify. Maar is weer heel populair.
Kijk maar naar vinyl. Werd overgenomen door cd’s, toen kwam Spotify. Maar is weer heel populair.
AnnBoo8146
een maand geleden
Ik kan hier geen antwoord op geven. In de antwoorden, die al zijn gegeven, zie ik wel de trend die ervan uitgaat dat DVD's en DVD-spelers op termijn zullen verdwijnen. Maar dit zei men jaren geleden ook van de casettebandjes en de platen. En deze datadragers maken op dit moment een comeback, naast het feit dat casettedecks en platenspelers nooit helemaal zijn verdwenen. En ook VHS-spelers worden nog steeds verkocht. Ik verwacht, dat er de komende jaren altijd mensen zullen zijn, die liever een fysieke DVD aanschaffen, die ze onbeperkt kunnen bekijken, dan een steeds duurder worden abonnement afsluiten op streamingsdienst.
TurfGraver
een maand geleden
Nostalgie zal er altijd zijn.
Ik verwacht dat men de benodigde data op ander manieren opslaat (en dus altijd beschikbaar heeft) dan op een schijfje. Denk aan sticks, ssd, nas....
Ik verwacht dat men de benodigde data op ander manieren opslaat (en dus altijd beschikbaar heeft) dan op een schijfje. Denk aan sticks, ssd, nas....
SingingCoyote13
een maand geleden
ik koop nog steeds stapels dvds per maand, zeker nu ze maar 1 euro p/stuk zijn bij meeste kringloop winkels waar ik langsga.
BonBonvanJohn
een maand geleden
Streamingsdiensten worden steeds duurder. Bovendien kun je slechts alleen kijken wat zij in de aanbieding hebben. Sommige mensen leggen liever zelf een film en serie collectie aan. Die mensen doen dat vaak via de aankoop van dvd/bluray, aangezien downloaden van films en series ook flink aan populariteit heeft ingeleverd. Al wordt downloaden ook nog steeds volop gedaan en vervolgens de film of serie afdraaien van je harde schijf of gebrand schijfje.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.