Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de oplaadkabels die ze bij de Action verkopen echt Chinees troep?

Zo ongeveer anderhalve maand geleden had ik van de Action een oplaadkabel van 3 meter usb-c naar usb-c voor mijn Samsung smartphone maar zo'n kleine 2 weken geleden ging die uit het niets kapot ik heb dat in het verleden meer gehad met die oplaadkabels van de Action dat ze heel kort meegaan nu overweeg ik om de MOJOGEAR USB-C to USB C 3 meter kabel aantegeschafen van ongeveer 18 euro, sommige mensen denken dat de oplaadkabels in de Action allemaal uit welke fabriek komen zoals de telefoonwinkels. Voor mij is het persoonlijke reden niet mogelijk om online te bestellen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Die oplaadkabels van de Action zijn vaak goedkoop en dat kan soms ten koste gaan van de kwaliteit. Sommige mensen hebben goede ervaringen en vinden ze prima, terwijl anderen slecht resultaat of een kortere levensduur melden.

Het hangt een beetje af van het gebruik: als je ze af en toe voor een mobiel of tablet gebruikt, kan het prima zijn. Maar als je regelmatig een hoge snelheid of duurzame kabel nodig hebt, is het misschien beter om wat meer te investeren in merken die bekend staan om hun kwaliteit.

Wie heeft ervaring met oplaadkabels van de Action? Welke kabel werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
mies1
12 uur geleden
Ik laad mijn Galaxy telefoon vaak 2 keer perdag op aan een snellader usb blok, ik heb dus slechte ervaringen met action oplaadkabels
janjan
5 uur geleden
op Gwen kun je reageren maar is AI dus nutteloos.
De kabels komen inderdaad meestal uit China omdat het goedkoop is.
Vroeger had je micro-usb en dat ging eigenlijk nooit stuk.
Daarna mini-usb wat behoorlijk slecht dus onduurzaam was.
Tegenwoordig usb-c wat makkelijk is want omkeerbaar dus altijd raak maar de levensduur is ook beperkt.
Mijn advies is: koop de allergoedkoopste snoertjes in veelvoud en vervang indien nodig.
(Lees meer...)
5 uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: