Microfoon direct naar hoofdtelefoon mogelijk zonder pc?

Sinds kort gebruik ik een speciale hoofdtelefoon om geluid te filteren. Dit maakt het alleen wat lastig in een winkel tijdens boodschappen om mijn hulp te horen. Zij hoort mij op grote afstand door gehoorapparaat met Roger kastje (solo apparatuur geloof ik)
Is er iets wat ik kan inpluggen voor haar stem te horen op de hoofdtelefoon als ik de ingebouwde mic moet uitzetten door overprikkeling? 3,5 jack laat altijd geluid door, heb 3.5 male naar bluetooth ontvanger (kan verder niks instellen hierop). Bellen kan niet want telefoonlijn moet vrijblijven. Tips zijn welkom.

3 uur geleden

Geef als eerste antwoord