Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Internet werkt ineens niet meer wat te doen?

Ik zal foto's bijvoegen stap-voor-stap wat het probleem is Ik kan geen video toevoegen.
Mijn laptop deed heel raar Ik denk dat ik een virus had ik kon niks meer. Toen heb ik hem hard gereset terwijl die uit stond. Maar nu doet internet het niet Ik heb bij configuratiescherm van alles veranderd en gereset en op internet niets werkt. Facebook intikken op Google en naartoe gaan werkt ook niet. Zie foto welke melding ik dan krijg en ik heb het bij meerdere.
Op internet allerlei stappenplannen gevolgd werkt ook allemaal niet.
WiFi werkt op tv tel en andere apparaten wel.

Picture for question
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Zegt je laptop dat het wel verbinding heeft met wifi of ook niet? Sommige laptops zijn uitgerust met een snelle wifi knop, die je waarschijnlijk per ongeluk uitgezet hebt. Dat is meestal een toetsencombinatie van fn en één van de F-knoppen of het is een fysieke knop op je laptop speciaal om je wifi mee uit te zetten. Zoek of jouw laptop is uitgerust met een dergelijke knop of toetsencombinatie. Ik kan dat niet zeggen aangezien je niet merk en type specificeert
TurfGraver
2 jaar geleden
"Toen heb ik hem hard gereset terwijl die uit stond."
Hie doe je dat?
Beritnieuwenhuizen
2 jaar geleden
Ik heb hem aangezet en gauw op f11 gedrukt kan ook F10 geweest zijn weet ik even niet meer en dan kan je hem resetten.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Is je laptop nog wel verbonden met je draadloze netwerk, of is dat gereset?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hopelijk lost Malwarebytes het probleem voor je op.
https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/
Als dat niet helpt: probeer de TDSSKiller van Kaspersky.
https://support.kaspersky.com/5350
(Lees meer...)
Toegevoegd op 29 augustus 2022 11:54: bron
SimonV
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding