Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop crasht steeds bij de game, wat kan ik hieraan doen?

Kan iemand mij helpen hierbij. Ik speel Call of duty cold war op mijn laptop die erg sterk is hij met een videokaart van NVIDIA RTX 2070

hij geeft deze melding aan De xTendSoftAPService-service is onverwacht beëindigd.

weet iemand hier meer over

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat process behoort toe aan een 'network optimizer' die Killer xTend heet, een totaal overbodige utility, deze kun je met een gerust hart deïnstalleren, is waarschijnlijk meegekomen als OEM Malware. Vooral Dell / Lenovo / HP hebben hier een handje van om een verzameling troep mee te leveren met de Windows OEM installatie. Meer info over deze util in de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik heb daar ook last van gehad, op een of andere manier zat mijn laptop helemaal vol met stof, toen ik het eruit heb laten blazen werkte hij bij mij wel beter.

het kan ook zijn dat je moet updaten en het daarom niet werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: