Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een manier om PC met TV te verbinden?

Ik heb een redelijk bedrag gespaard om een tv te kopen, alleen zou ik graag mijn films die op de pc staan draadloos willen verbinden met de tv. Weet iemand daar een apparaat/tv voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou hiervoor een draadloze Media Player kunnen aanschaffen. Deze zijn overal eigenlijk wel te koop.

Je zou er goed aan doen om een HD player te nemen welke ook mkv / x264 HD af kan spelen (blue-ray).

Zelf heb ik een Xbox 360 aangesloten via een draadloze router en deze als Media Speler verbonden met Windows 7, alleen is blue ray afspelen dan helaas nog niet goed mogelijk.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf heb ik het opgelost door een netwerkmediaplayer tussen te hangen, dat werkt veel handiger. Netwerkplayers zijn er zowel draadloos als via een UTPkabel en te koop vanaf een tientje of 9.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je een apparaat voor, een netwerk mediaplayer.
Daarnaast heeft mijn pc een HDMI uitgang welke je rechtstreeks op de tv kan aansluiten. Dit kan je ook bereiken door een andere grafische kaart in je pc te zetten.

Ook kan je de films misschien als avi op een cd branden welke je op een DVD-speler kunt aansluiten.

Mijn DVD-speler heeft ook een USB ingang waarmee ik films op een USB-stick kan afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding