Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een iphone met kapot scherm kopen?

ik ben bezig om voor de lol iphones met een gebarsten scherm te repareren, nu zoek ik nog wat goedkope iphones met een gebarsten scherm of andere minimale schade. ook andere interne schade zou te repareren zijn! weet iemand waar ik zoiets kan vinden. online of in een fysieke winkel (utrecht)maakt mij niet uit.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
950
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op Marktplaats!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
overal advertenties plaatsen. dozen neerzetten met: deponeer hier uw defecte iphone.
zul je zien dat het werkt. of een oproep op Facebook.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op 2dehands sites vind je der heel veel terug en vaak zijn ze ook niet zo duur vooral als je een iets ouder model pakt zoals iphone 4-5-se

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ben een paar weken terug naar Amsterdam geweest, en ik weet nog dat daar een winkeltje was met allemaal kapotte telefoons in de etalage. Ik weet niet of ze ze ook echt verkopen, maar ik heb het onthouden omdat ik het nogal opmerkelijk vond. Volgens mij zat het aan de Kalverstraat, maar dat weet ik niet zeker meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding