Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hogetoon uit al het electries apperatuur hoe komt dit ?

Goedenavond / goedenmorgen
Ik heb de vraag ik heb zinds vanavond dat al het apperatuur een hogetoon geeft als ik de stekker van het apperatuur er af haal is het geluid ook weg . Zelfs de ketel doet het . Weet u hoe het komt en hoe het weg gaat wilt u dat dan alstublieft zeggen heeel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
695
TurfGraver
7 jaar geleden
Coil whine of capaciter squeal.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een hoge toon uit elektra is vaak afkomstig van de geschakelde voeding voor de elektronische componenten. Dit zit vaak net iets boven de gehoorgrens.

Soms doen je oren het net effe beter en dan hoor je die toon wel. Met name jongeren zijn er gevoelig voor.

Wat te doen ? Helaas, veel meer dan je oren dicht stoppen kun je er niet aan doen.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is dan ook echt al het apperatuur zelfs de lamp horen ik en me moeder is zeer vervelend heb een nieuwe playstation 4 . Kan me playstation en van kapot gaan ?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Nee hoor, het apparaat werkt zoals het hoort. Alleen je oren zijn super gevoelig en horen onbedoeld deze toon. Het is dus eigenlijk alleen een aanwijzing dat je oren het nog goed doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Okee top bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding