Ik overweeg de aanschaf van een eReader, en wil gebruik maken van de mogelijkheid om eBooks te lenen bij de bieb, waar moet ik op letten?
Ik heb 0 ervaring met ereaders. Maar ik lees graag. Toen ik nog in Amersfoort woonde had ik de bieb vlakbij en deze had ruime openingstijden.
Hier op het dorp is maar een kleine bieb met beperkte openingstijden. Met eBooks heb ik het probleem van openingstijden niet en kan ik gewoon boeken thuis lenen en op de ereader zetten.
Maar welk apparaat kan ik dan het beste kopen?
Ik heb tijdje geleden goeie deal van Groupon gevonden voor een Kindle, ideaal ding.
En hoe krijg je het voor elkaar de beveiligde bestanden van de bieb te lezen? En hoe open je ePubs?
Nee ik heb geen iPad of wat voor tablet dan ook. Wel een smartphone (Samsung Note 4)
Ik had het idee dat Kobo misschien het beste was, maar ik zie daar zo verschrikkelijk veel negatieve ervaringen bij staan. Vooral "snel kapot" en "traag" dat ik het eigenlijk niet durf. Ook zie ik dat ze veel Kobo ereaders verkopen die al eens hersteld zijn. En dan afgeprijsd voor €79,- bijna elke winkel heeft die wel. http://www.wehkamp.nl/elektronica/ereaders/ereaders/pocketbook-touch-lux-3-e-reader/C26_6FJ_F4D_541935/?MaatCode=0000&PI=0&PrI=2&Nrpp=96&Blocks=0&Ns=M&View=Grid&NavState=%2f_%2fN-1xgiZs1p&IsSeg=0
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.