Wat kan de oorzaak zijn dat een electriciteitsgroep niet helemaal uitstaat, maar het steeds minder goed doet?
In ons huis is een electriciteitsgroep waarop mijn slaapkamer, een andere kamer met eigenlijk alleen een lamp en de schuur zitten. Deze deed het tot voorkort nog prima, maar hij begon het een week of 2 geleden steeds minder goed te doen. Dit begon met dat mijn computer af en toe uitviel, op een gegeven moment deed hij het prima totdat ik meerdere apparaten tegelijk inschakelde, maar na een paar seconden kwam de stroom altijd weer vanzelf terug.
Nu is het zover dat als ik mijn lamp aandoe, deze een paar seconden dim licht geeft en dan weer helemaal uitgaat, als dat eenmaal is geberud is er de komende paar uur geen stroom meer te vinden in die groep. De volgende dag kon dit weer opnieuw, en de zekeringen staan ook allemaal prima op 'aan'.
We hebben de zekeringen al een keer allemaal uit- en aan gedaan, en ik heb ook de verschillende verlengsnoeren al uit de stopcontacten getrokken waarna het probleem bleef.
Kan iemand me helpen met wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.