Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de datum op m'n horloge een dag te ver heb gedraaid, moet ik dan weer een heel jaar doordraaien om het "geheugen" goed te laten lopen?

Ik vraag me dit af hoe het horloge anders weet hoeveel dagen de maanden hebben. Want stel het is 5 mei, en hij staat op 6 mei. Je wilt 'm weer terug naar 5 mei ( en je mag niet tegen de klok indraaien) dan draai je de cirkel 1 keer bijna helemaal rond tot ie weer op de 5 stopt. Maar in principe is het dan een maand later (juli) , of let het horloge daar niet op?

Het horloge is van Adidas, de
"Adidas Newburgh Horloge ADH2966" en hij was rond de €90,00 mocht dat nog iets uitmaken ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: je ziet alleen de dag van de maand, dus bijvoorbeeld "8" maar niet de maand zelf

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als jouw horloge bij een dag met 30 dagen, zoals april automatisch van 30 (april) naar 1 (mei) springt, dan maakt het wel uit. Springt hij echter van 30 (april) naar het niet bestaande 31, dan draait hij gewoon van 1-31, ongeacht hoeveel dagen de betreffende maand heeft.

Als je horloge van 30 (april) naar 1 (mei) springt, dan maakt het wel uit.
Als je horloge van 30 (april) naar 31 springt, dan kun je hem gewoon 1 slag draaien tot die weer goed staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: