Garantie na 6 maanden?
Mijn moederbord is onlangs overleden, deze heb ik langer dan 6 maanden, maar minder dan 2 jaar.
Ik ben met mijn moederbord naar de winkel gegaan ter reparatie. Ik hoorde hier lange tijd niets over en heb een aantal keer over de mail naar de status gevraagd. Nu kreeg ik onlangs mijn moederbord terug met de melding dat deze niet gerepareerd is omdat ik niets van me had laten horen :S
Nu heb ik het moederbord opnieuw ter reparatie aangeboden bij de winkel en deze zouden contact opnemen met packardbell, deze week kreeg ik hem opnieuw terug en packardbell wil deze niet repareren omdat het om gebruikersschade zou gaan (lekker vaag begrip.)
Ik heb niets gedaan waardoor deze stuk is gegaan, ik heb deze normaal gebruikt (lees computer laten staan waar die staat) en overleed mijn moederbord dus spontaan.
Ik ben er dan dus ook van overtuigt dat ik recht heb op garantie (2 jaar in europa), maar hoe kan ik dit eisen als packardbell het laatste wordt heeft? Bij wie kan ik hierover klagen en wat zouden jullie mij aanraden om nu te doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.