kan digitenne mijn kabelaansluiting vervangen?
kabelaar ziggo stopt ermee en kijk maar weinig tv.
Al vele jaren levert Ziggo zijn producten en diensten over het netwerk van Cogas. Cogas heeft besloten om per 1 januari 2015 de overeenkomst met Ziggo te beëindigen en een overeenkomst aan te gaan met Caiway. Oh gewoon wisseling van de wacht, nu gaat Caiway het overnemen. Dat is vergelijkbaar met wat Ziggo doet.
Het werkt prima, maar dan moet je niet te ver van een telefooncentrale wonen anders heb je geen HD zenders. Ik denk dat je met Caiway beter af bent wat kwaliteit betreft. De helpdesk van KPN heeft me, ook op de onmogelijkste tijden, uitstekend geholpen. De service is in elk geval uitstekend! KPN is wel een tikkeltje aan de prijzige kant en levert voor dat geld een voor moderne maatstaven karige internetsnelheid. Daar staat weer tegenover dat ik telefoonkosten (naar gewone en 06 nummers) heb afgekocht voor €15,- /maand. Geen starttarief; gewoon net zo veel bellen als je wilt. Dat heb ik anderen nog niet zien aanbieden. Ik heb ook ervaring met Digitenne. Advies: niet doen. Is zoals MrTomaat al aangeeft alleen tv, en dan nog van bedenkelijke kwaliteit. Daar doe je jezelf echt geen plezier mee. Succes met de keuze!
https://www.ziggo.nl/extra-diensten/volopbellen
Ik heb ook digitenne dit gaat uitstekend, heb nooit storing terwijl ik officieel niet eens digitenne kan ontvangen. (woon 2 km te ver van de zender die dit doorgeeft) Aan HD tv begin ik maar niet met een downloadsnelheid van amper 5Mb
Ook de hulp van KPN vind ik perfect. Had op het forum een keer de vraag gesteld hoe het kon dat ik, na dat de antenne kapot was gevallen en ik een reserveantenne had geïnstalleerd, geen zenders meer had. Eea had niks met elkaar te maken (moest een update doen) werd me wel door een KPNmedewerker om mijn adresgegevens gevraagd zodat ze me een nieuwe antenne konden toesturen, had hier helemaal niet om gevraagd, erg netjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.