Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom toont mijn ipod niet alle albumillustraties?

Mijn ipod touch toont niet alle albumillustraties, terwijl ik ze toch allemaal op mijn itunes heb hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb mijn liedjes gedownload, maar ik heb albumillustraties gezocht voor mijn liedjes. dus om duidelijk te zijn, op mijn itunes heb ik alle albumillustraties en niet een muzieknootje, en alle illustraties komen van itunes en niet van ergens anders
.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Selecteer in Itunes de bestanden waarvoor de koppeling met de afbeelding niet lukt. Kies dan in het menu [GEAVANCEERD] de optie [AAC VERSIE AANMAKEN].

Je muziekbestanden worden dan geconverteerd en vervolgens kun je wel de afbeelding koppelen. Je eindigt met het originele bestand en het geconverteerde bestand. De originele bestanden kun je uit je Itunes verwijderen.

Ik heb zelf een avond met dit probleem geworsteld en dit was de oplossing.

Veel succes!
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat ligt eraan of ze gedownload zijn of gekocht zijn via itunes store. Je ziet zeker bij de gedownloade muziek zo'n muzieknoot he? want bij gekochte muziek krijg je een album plaatje erbij.

Als je geen gedownloade muziek hebt, weet ik het echt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Dat heeft niets met gekochte of gedownloade muziek te maken. Het zit m in het type bestand
Ten eerste een vraag: Op wat voor manier heb je de albumillustraties bij de liedjes gezet? Kopieren+plakken of bij info>illustratie>toevoegen?
Ik heb het namelijk ook en als je ze toevoegt komen ze meestal wel mee op je Ipod.
Ik heb trouwens een Ipod Nano, weet niet of daar verschil tussen zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik in iTunes op het album met rechts, dan Info tonen en daar een vinkje klikken naast de illustratie, op ok klikken en als je dan gesynchroniseerd hebt, dan zou hij op je iPod ook bij alle liedjes die illustratie moeten laten zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding