Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet USB verleng kabel het niet?

http://www.dx.com/p/usb-2-0-male-to-usb-female-extension-cable-blue-3m-166227#.U7qoKPmSySo
ik heb hem op verschillende apparaten aan gesluiten maar hij doet het niet ,alleen als ik het op USB stick aan sluit dan wel !!?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar sluit je hem anders op aan dan? (Waarmee doet ie het niet?)
koraal19
10 jaar geleden
@Moordigger,
Webcam,tablet....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Webcam aan tablet (Met deze kabel)?
Is webcam USB 2.0?
Verder zitten er voor verschillende apparaten een maximaal lengte aan USB. (Signaalverlies)
koraal19
10 jaar geleden
@Moordigger,
Niet Webcam aan tablet,ik heb de kabel gebruikt voor mijn webcam en voor mijn tablet en voor mijn camera......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat zit er aan de ander kant van de kabel? :)
Let op. USB 2 is anders dan USB 3.
Het past op elkaar maar werkt mogelijk niet met deze (USB 2) kabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plaatje:
http://www.cfgear.com/images/drives/usb30/usb20vs30-plug-pinout.jpg
koraal19
10 jaar geleden
@Moordigger,
webcam=pc
tablet=oplader
camera=tv
allemaal USB2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dat geval verdenk ik de kabel... (Doet stick het altijd, ook als je aan kabel zit?)
koraal19
10 jaar geleden
@Moordigger,
het lampje van stick brand wel maar dat ook niet altijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan lijkt me dat de kabel niet goed is. (A brand lampje anders ook alleen als ie leest of schrijft, dus zonder kabel?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken de site, en alles wat daar verkocht word is beslist geen kwaliteit spullen, al is het super goedkoop. De kans is groot dat kabels e.d. van deze site het niet doen. Ik kocht er eens twee kabels, 1 ervan werkte naar behoren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het ligt er aan hoe lang je het verlengt. Na een totaal van 5 meter verliest USB zijn signaal en werkt het niet meer.

Met vriendelijke groet,

Wesley Schieving
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: