Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om je macbook te laten maken als er een deuk in zit?

Er zit een deuk in mijn macbook pro. Is het mogelijk deze ergens te laten repareren en zo ja dan waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het hangt er van af waardoor er een deuk in is ontstaan. Daar ben je zelf niet zo specifiek in.

Voor zover ik weet kun je bij de Apple Store waar je de macbook vandaan hebt je garantie opeisen - voor zover deze niet verlopen is - en dan zul je of een reparatie krijgen of een nieuwe krijgen.

Als je het bonnetje in ieder geval nog hebt kun je al heel veel!

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen garantiezaak. De vraagsteller heeft de deuk waarschijnlijk zelf veroorzaakt.
De vraag is: is het het waard om de deuk te laten repareren? Dit is afhankelijk van de plaats van de deuk. Als de deuk zich op de onderkant bevindt, dan zou ik de reparatie zelf uitvoeren (zeer simpel). Een reparatie aan de rest van de macbook kan prijzig zijn. Vooral het beeldscherm, aangezien deze in de meeste gevallen wordt vervangen.

Overigens moet je kijken naar je garantietermijn. Zit je binnen je garantietermijn, dan verloopt je garantie als je je laptop laat repareren bij een niet authorised service punt. In zo'n geval is het dus handig om 'm naar een authorised apple service provider of een apple premium reseller te brengen. Buiten de garantietermijn? Dan is het goed om te kijken of je het ergens goedkoper kunt laten fixen. De AASP's zijn meestal geen goedkope servicepunten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: