Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gaat voor: headset of ingebouwde microfoon?

Hallo,
Voor Sinterklaas heb ik een Sennheiser headset gekregen. Ik Skype veel, mijn computer heeft een ingebouwde microfoon, maar die is zeer slecht.
Als ik de headset inplug, kan ik bij het configuratiescherm nergens vinden dat hij is aangesloten. En ik wil de ingebouwde microfoon uitschakelen, om echo te voorkomen. Of wordt die automatisch uitgeschakeld?

Mijn pc is een laptop, Acer Aspire one 752 met Windows 7, 64 bit.
De headset is een Sennheiser PC 3

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

ga naar start>configuratiescherm>hardware en geluiden>geluid
onder het tabblad "opnemen" kun je verschillende audio inputs aan en uitschakelen door met de rechter muisknop op de desbetreffende input te klikken en dan op "uitschakelen"of "inschakelen"de klikken.

zo kun je kiezen tussen de audio input waarin je je headset doet of de microfoon die in jouw laptop zit ingebouwd.

ook kun je bij skype naar bellen>geluidsinstellingen gaan en daar kiezen welke audio input je wil gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: