Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dit probleem met de Logitech Harmony instellen?

Ik heb een Logitech Harmony One.

Daarnaast heb ik een receiver van Harman Kardon AVR156.
Nu gaat deze receiver na een paar seconden van geen commando's ontvangen in een soort van slaap stand. Waarbij de eerst volgende command hem uit de slaap stand haalt. Dat commando wordt niet verwerkt.

Nu heb ik een sequence gemaakt om de volume met 5 stapjes luider in te stellen.
Als ik die gebruik vanuit die slaapstand dan wordt de volume maar 4 stapjes luider ingesteld.
Maar wanneer ik de sequence gebruik voordat de receiver in de slaapstand komt, worden wel alle 5 stappen ontvangen.

Kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk we hebben iig vooruitgang :D. Is het wellicht mogelijk een dummy commando er tussen te plaatsten? Dus: Schakelcommando, dummycommando, vol +1 Vol +1, etc Wat je als dummycommando kan gebruik zou ik even niet weten, maar misschien zie je er zelf een .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Damn ik heb zitten slapen denk ik, oplossing is zo te zien niet van mijn reactie.
paulus811
11 jaar geleden
Kun je niet een vertraging instellen van x milliseconden voordat je het commando '5 stappen volume verhogen' stuurt? Dat geeft de receiver tijd om op te starten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Paulus, dat had ik ook al geprobeerd. Maar logisch gezien ga je extra wachten voordat je iets gaat sturen. Dan is er nog niets verstuurd. @MrTomaat, helaas kan je maar maximaal 5 commando's in een sequence stoppen. Heb het mechanisme weer uitgebouwd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit probleem is lastig want de harmony krijgt geen feedback van de receiver of deze in slaapstand is of niet, echter zou je een bogus commando(bijv. Hdmi 1 als source kiezen als deze al op hdmi1 staat) kunnen sturen uit de remote-instructieset van de receiver en daar de sequence mee laten beginnen, dit haalt 'm uit z'n slaap en daarna de sequence van 5 stapjes volume up?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: