Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laadt een e-reader afbeeldingen sneller dan een Android app?

Ik ben sindskort wat meer digitale boeken gaan lezen omdat die toch wel een stuk makkelijker mee te nemen zijn dan een dik boek. Alleen lees ik ze nu nog gewoon op mijn tablet met een app, wat na een tijdje pijn doet aan mijn ogen.

Maar wat vooral storend is, is dat afbeeldingen heel langzaam laden. Aangezien een e-reader speciaal gemaakt is voor dit soort bestandsformaten, vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Laden afbeeldingen over het algemeen snel op een e-reader?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan meerdere dingen.. Welke ereader.. Welke tablet.. Hoe is je internetverbinding.. Vanaf welke site worden de plaatjes geladen.. Kan er zo geen zinnig antwoord op geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internetverbinding zou hier geen invloed op moeten hebben, ik zet er gewoon PDFjes op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit hangt volledig van de tablet af, zowel in de e-readers als Androids heb je diverse kwaliteit categorieën. Een als je echt veel leest, is een e-reader een stuk handiger, hierbij kan je backlight aan en uit zetten. Hierdoor kan je dus 's avonds lezen, maar ook in de zon. Vraag eventueel bij een elektronica winkel bij je in de buurt, die kunnen je er meer over vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het laden hoeft niet sneller te gaan, maar een E-reader is i.i.g. rustiger voor je ogen door de zgn. e-inktchnologie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding