Zwarte scherm en geen start menu?
Hey iedereen!
Ik ben mijn wachtwoord van mijn XP account vergeten, nadat ik een maand op vakantie was :P.
Maar nou kan ik niet meer inloggen. Ik heb een Windows XP cd waarmee ik het kan opnieuw installeren. Maar ik had veel programma's op dat andere account. En nu doet mijn PC heel traag ener is weinig ruimte beschikbaar.
Ik vond op Youtube/Google een oplossing: SAFE MODE. Maar als ik safe mode doe, dan krijg ik de Windows Log On scherm. Ik druk op Administrator, en daarna krijg ik een zwarte scherm met in elk hoek: ''SAFE MODE'', te staan. Ik zie geen startmenu of taakbalk. Ik heb geprobeerd om bij Task Manager, explorer.exe te openen. Maar dat herkent hij niet. Het enige wat ik kan openen is Task manager en daarmee kan ik niks. Want ik heb begrepen dat ik via Safe Mode de wachtwoord kan veranderen/weghalen.
Het zou echt fantastisch zijn als iemand een oplossing weet. Ik zit hier namelijk al een tijdje mee. Dus als je dit ook hebt gehad en een oplossing weet, vertel het alsjeblieft. Ik begin denk ik te stressen :D.
Alvast Bedankt,
Theo Duinenbergh
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.