Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke tablet kan ik het beste kiezen voor minder dan 100 euro?

is voor mijn moeder dus het zal meer gebruik worden voor internetten, videos kijken, films, music luisteren, lezen en niet voor gamen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Zal moeilijk worden voor onder de 100 euro, mischien een ' my little Sony' in de speelgoed winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas die bestaat niet.
Meeste kans naak je denk ik op marktplaats. Maar nooit betalen voor je het heb als de aanbieding te mooi is om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst ook een ''tablet'' van onder de 100 euro gekocht. Dat ding kan gewoon niets. Hij heeft wel android... maar geen playstore of android market. En als je er dan eindelijk een app op hebt loopt die vast. Interneten gaat nog wel maar het touchscreen is uitermate slecht. Ik zou naar een iPad mini kijken die zijn wel duur maar dat is nog wel te doen die kost rond de 300 euro die zijn wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat heeft op dit moment weer een aandieding lopen.

https://online.kruidvat.nl/product/75719/101inchANDROID40tabletpc4GB.html?ClickID=104770348
jc54
12 jaar geleden
Weet je snuffel eens rond op marktplaats. Tref je soms leuke aan voor een scherpe prijs. Oké wel tweedehands maar?.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou er niet aan beginnen,
al die goedkope meuk (je kan ze ook uit china halen)
is eigenlijk weggegooid geld.

Als je er iets mee wil doen, en enige (toekomstige) ondersteuning hebben, moet je minimaal voor een Nexus 7 gaan, en voor oudere mensen liever een iPad. (2e hands?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet per definitie zo dat je meteen een ipad moet hebben of een samsung voor een redelijke tablet. 100 euro is wel heel "weinig"(nog steeds aardig wat geld) voor een tablet. Wanneer je echt online wil en apps wil installeren moet je wel zeker meer richting de 200 tot 300 euro denken.

Een tablet van bijvoorbeeld intertoys is niet meteen slecht. Het is wel zo dat je op bijvoorbeeld marktplaats een ipad1 of 2 kunt kopen voor niet al te veel geld. Ik weet niet wat je budget is voor een tablet, maar overweeg toch om er wat bij te leggen.

Wanneer je namelijk een tablet neemt voor minder geld ga je misschien uiteindelijk toch spijt krijgen en baal je ervan dat je er geen 50 of 100 bij hebt gelegt.

Wanneer je echt niet anders kan heb ik deze voor je gevonden die van wat ik heb gehoord niet tegenvalt;)
Yarvik TAB264EUK GoTab Velocity 4 GB - Android 4.0.3 1.2 GHz

Succes;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek maar op tweakers.net Pricewatch, deze tablet bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/299507/yarvik-tab360-gotab-gravity-zwart.html
Ze zijn al vanaf € 39,90!
Je kan ze zelf vergelijken via http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing