Hebben mensen moeite met de bediening te leren van nieuwe electrische apparaten?
Of ben ik de enige sufferd? Vanaf mei een computer, maar van misschien wel 90% weet ik niet hoe het moet, en als ik wat uit een boek haal hoe het moet ben ik het na een paar dagen weer vergeten.
Van de zomer een decttelefoon aangeschaft, maar ik weet niet hoe ik nummers op moet slaan en hoe ik nummers kan herhalen (gebruiksaanwijzing natuurlijk kwijt geraakt toen ik mijn huiskamer omruimde; ben nogal een chaotisch persoon). De nummers die ik wil bellen moet ik dus telkens intoetsen.
Weet niet hoe ik de klok van de video moet programmeren sinds Ziggo alle televisiezenders weer eens veranderde (ik geloof al bijna 2 jaar geleden; dus die klok geeft geen tijd aan). Gelukkig hoef ik al sinds lange tijd nooit meer wat op te nemen, want goede programma's die ik wil bewaren zijn er niet meer.
En ga zo maar door. Van veel van m'n electrische apparaten weet ik maar een klein beetje af. Ze doen het wel, maar wat je er eigenlijk allemaal mee kan ontgaat me ten ene male. Ben volkomen a-technisch.
Herkent iemand dit en wat doe ik eraan?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.