Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je een accu ook zelf maken?

Weet iemand of je een accu zelf kan maken? Bijv. Om een tv en xbox op aan te sluiten en dat in een koffer inbouwen. In dat geval moet de accu een speciale vorm henben in de maat van de koffer. Dat lijkt me veell te duur om dat te laten maken dus vraag ik me af of ik het ook zelf kan maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Lijkt me niet te doen, je zou ze wel bij een bouwmarkt of bij conrad.nl kleinere accu`s voor alarm systemen kunnen kopen een eer daar een aantal van parallel aansluiten, en daar een aantal van in je koffer stoppen. maarrrrrr en dan je Xbox+tv op 12V??? gaat m niet worden. hiervoor kan je eventueel een 20 kg zware UPS mee nemen maar ik denk dat het al door de bagage band van schiphol heen zakt nog zonder tv. al met al het kan wel. maar praktisch is het niet

suc6!

Toegevoegd na 27 minuten:
mocht je echt nog een poging willen doen om zelf een accu te maken...., bekijk deze video.
http://www.dumpert.nl/mediabase/2227801/1702f9ff/dumpert_how_to.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: