Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hi. Ik heb een HP Pavilion PC, ik wil de kast van de PC openmaken, want de PC start altijd opnieuw op, dus wil ik ff al het stof weghalen ?

Nou.. ik heb niet zo veel verstand van hardware. Dus misschien weet iemand hoe deze kast opengaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Aan de rechter zijkant zie je 2 grote schroeven die je met de hand kan losdraaien. Daarna trek je het hele paneel naar achteren.

Toegevoegd na 58 seconden:
dus op de zwarte rand: een bij de stekker en een bij de sticker. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja. 2 vraagjes: ik dat niet gevaarlijk als je het eruit haalt ofzo ? En moet de stekker er eerst uit ??
EERST ALLE STEKKERS ERUIT HALEN!!!!!

Dan de schroeven losdraaien die op de foto onderaan te zien zijn.

Dan is het het gemakkelijkst om met een busje perslucht alle stof eruit te blazen.
(als ik jou was deed ik het buiten)
Beslist niet zelf blazen.
Je kunt ook voorzichtig met een kwastje de ergste stof weghalen.
Als je met perslucht in de weer gaat moet je wel even de ventilatoren in de kast met een stokje klemzetten zodat ze niet kunnen draaien.

succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Perslucht, is goed maar: NIET TE DICHTBIJ. Dan kun je ijsvorming op je hardware krijgen. En dat is echt slecht.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: