Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Browser blijft op verbinding maar geeft aan wel internet access. Waar aan zou het kunnen liggen?

De browser blijf steeds op verbinding maken. Op het 2e plaatje heb ik draadloos aan gezet en werkt vervolgens wel.
Ik heb geprobeerd : proxy gekeken, firewall, firewall op router uitgezet, ipv6 uitgezet, ip op static gezet, bios gekeken op onboard lan, drivers opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Windows live messenger werkt wel en pingen lukt wel naar sommige sites. Dit is op kabel.

Hieronder de 2 plaatjes van 1. de kabel en 2. draadloos

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe je netwerk er precies uitziet dus ik kan het niet precies zeggen.

Het zou kunnen zijn dat de voorkeurs-dns server fout is ingesteld in de ipv4 instellingen van je lan adapter.

Zit er misschien een extra router of een switch tussen jouw pc en de gateway (de laatste router in je netwerk of je modem)? Misschien is die fout ingesteld (de extra router bedoel ik, de switch kan misschien kapot zijn).

Deed hij het voorheen wel? Als het probleem zich pas sinds kort voordoet kun je misschien een systeemherstel doen.

Verder kan ik er niet veel over zeggen omdat ik er niet bij ben. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel erg vreemd...
Heb je al eens een andere lan poort op je router geprobeerd? of een andere kabel? (Ik denk niet dat het aan de kabel ligt maar je weet maar nooit) Sommige routers kunnen namelijk niet alle poorten tegelijk gebruiken. Gebruik je de router echt als router of als een switch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er toch op dat het aan die router of de kabel ligt die je gebruikt. Sorry dat ik je verder niet kan helpen. En als je het probleem oplost hoor ik het graag. Succes!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing