Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn ipod weer synchroniseert met itunes?

Al een tijdje krijg ik mijn ipod niet meer met itunes gesynchroniseerd. Ook maakt hij geen reservekopie meer. Op internet staan verschillende oplossingen. Ik heb itunes opnieuw geïnstalleerd, de ipod gereset, maar het probleem blijft zich voordoen. Itunes geeft er ook rare meldingen bij zoals: "Er kon geen reservekopie gemaakt worden, omdat het maken van de reservekopie is mislukt" of "De ipod kon niet gesynchroniseerd worden omdat de synchronisatie niet kon worden gestart". Ik heb ook de ipod geprobeerd terug te zetten naar de laatste reservekopie, maar dit hielp ook niet. Nu kan ik dus geen muziek meer op mijn ipod zetten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Wat voor een iPod heb je en gebruik je windows of mac?
Heb je al eens een andere kabel geprobeerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geheugen te vol? Of gejailbreaked?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: