Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

nieuwe versie iPod software downloaden?

als ik de nieuwe versie van de 'iPod software' (5.1.1) op mn iPod zet, worden dan mijn apps en alles wat er op staat gewist?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Nee dit blijft allemaal gewoon op je iPod staan natuurlijk. Alleen bij grote overgangen kan iOS 4 naar iOS 5 is het aan te raden een back up te maken. Bij kleine updates is dit niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee als het goed is blijft hij zoals hij nu is, maar ik zou wel een reservekopie via itunes of icloud maken en dan via instellingen/algemeen/software update je iPod touch updaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles blijft erop, alleen ik was mijn notities kwijt. Gelukkig had ik de meest ooit naar mezelf gemailt. Tip !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een update van uw iPod software verwijderd niet uw bestaande instellingen en apps. Het enige wat wel kan verdwijnen zijn uw GPRS/3G en MMS instellingen. Deze kunt u nadien zonder problemen weer instellen met de instellingen die je kunt verkrijgen bij je provider.

Indien je wilt weten of het de moeite waard is om up te daten naar versie 5.1.1 vindt je bijgevoegd de link met de veranderingen van deze versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: