Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik het typenummer van een Indesit koel-vriescombinatie?

1 van de diepvrieslades is gevallen en ik wil graag een nieuwe bestellen. Kan echter nergens op de koel-vriescombinatie een typenummer vinden zodat ik weet welke lade ik moet bestellen. Op de achterzijde van de koel-vriescombinatie staat enkel een nummer op het zwarte (motortje?): TW381-JS-441 Maar dit is volgens Google niet het type.

Toegevoegd na 8 minuten:
Volgens de website van Indesit zou er een sticker aan de binnenzijde van de koelkast moeten zitten met het typenummer, helaas is die sticker bij mij niet te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
zit er bij jou aan de binnenkant van de koelkast geen stickertje met het typenr.?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

het zou ook in de deur kunnen zitten, tegen de scharnieren aan zeg maar. Ik heb een ander merk en daar zit het gewoon naast de groentelade
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: