Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn android tablet is stuk kan iemand me helpen?

ik ging gister per ongeluk er op zitten en toen kwam er een barst er in weet iemand hoe ik hem kan laten maken of moet ik een nieuwe kopen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
581
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja dat is natuurlijk ook best wel dom..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, ze kunnen vast het scherm wel maken, maar daar betaal je een fors bedrag voor. Ik zou het zo laten, want ik neem aan dat je nog wel alles kan doen ( het touchscreen werkt gewoon nog? ), ik zou het zo laten ook al is het heel zonde, maar tegenwoordig, ik weet niet waarom, zitten heel veel mensen met barsten in hun tablets of smart phones, het repareren hiervan kost gewoon erg veel geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hangt er vanaf welke tablet je hebt en wat de kostprijs was. Bij sommige goedkope is het niet de moeite waard om te laten repareren omdat reparatie net zo duur is als een nieuwe tablet. Bij een duurdere kan je op zoek naar een reparateur. Zie bron, dat is zo'n reparateur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding