Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als ik de volgende tekst krijg, als ik uitzendinggemist wil kijken?

Silverlight (lokaal opslaan instellingen)... graag uitleggen in jip en Janneke taal :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat betekend dat je de video niet kunt zien als je het programma 'Silverlight' niet op je computer hebt geïnstalleerd.
Wat je moet doen als je het toch wilt kijken: Downloaden (dus opslaan) en installeren (dubbelklik op het bestand en gewoon de aanwijzingen volgen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klagen bij de omroep dat ze mensen zo dwingen om software te installeren die ze misschien helemaal niet willen. En vragen om alternatieven ook beschikbaar te maken (HTML5/flash e.d.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een +, maar flash is een slecht antwoord: dat is ook proprietary software.
De publieke omroep zou haar materiaal in een open standaard beschikbaar moeten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt wel ja. Flash is ook niks, maar die prut hebben de meeste mensen al (of nog) op hun comp. staan. Inderdaad. Open standaarden zijn de toekomst.
U moet het programma Silverlight downloaden op u computer. Dit programma heeft u namelijk nodig om de video's op de website te kunnen bekijken. Als het goed is kunt u dit downloaden op de website van uitzending gemist. Door te klikken op de tekst die u te zien kreeg bijvoorbeeld.

Anders kunt u dit eventueel downloaden via: http://www.microsoft.com/silverlight/

Daar klikt u op "download now" > nadat het bestand gedownload is op uw computer op "open bestand" > dan op "uitvoeren" > nu installeren > daarna moet u even de website (de internet browser) weg klikken > zodra u dat gedaan hebt kunt u de website weer opnieuw openen en dan zou u de video's moeten kunnen bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding