Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bij mijn taakbalk knoppen zag ik eerst altijd plaatjes (bij t icoontje internet plaatjes van mijn open paginas) nu is t een tekstje. hoe terug zetten?

als ik nu met mijn muis over bv het icoontje internet ga zie ik alleen maar een paar balkjes van tekst van bv de youtube dingen die open staan, en het zijn er niet te veel. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon weer plaatjes zie ipv de tekstregeltjes? het was opeens veranderd. het is trouwens windows 7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zo te zien is het aero thema verdwene. Klik op het bureaublad met rechts en kies voor aan persoonlijke voorkeuren aanpassen. Kies bij de thema's nu een van de aero thema's en je taakbalk doet het weer als vanouds.
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik eens met rechts op "deze computer" en kies eigenschappen>>geavanceerde systeeminstellingen>>tab geavanceerd,Klik onder prestaties op instellingen>> tab visuele effecten. Zorg dat de knop "beste weergave is geselcteerd en NIET beste prestaties; deze schakelt de meeste visuele dingetjes uit.
Hopelijk heb je er wat aan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding