Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De toetsen van mijn toetsenbord gaan best moeilijk. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Gewoon schoonmaken in water is geen optie (de losse toetsen dan wel te verstaan)

Ze gaan best stroef, als je er récht van boven op drukt, is er niks aan de hand. Maar gezien mijn positie en manier van typen doe ik dit niet altijd en gaan ze best wel vaak stroef.
Geldt voor alle toetsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan hem openschroeven en dan het membraam tussen de printplaat en knoppen eens goed reinigen. Gebruik hiervoor een sopje en een oude tandenborstel. Daarna op de verwarming leggen tot het droog is.

Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met schoonmaken loop je het risico dat 't alleen maar erger wordt, koop 'n nieuwe! Die bordjes kosten tegenwoordig een...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De knoppen van de toetsen zijn op de schacht van de toets gedrukt. Maak eerst een tekening van het toetsenbord met alle toetsen erop en verwijder dan de knoppen van de toetsen. Je kunt ze wat omhoog trekken en dan gaan ze er vanaf. De eerste gaan wat moeilijk maar later als er enkele verwijderd zijn gaat het beter. Je kunt de schachten nu schoonmaken. Hou het bord op zijn kop zodat er geen vloeistof tussen de schachten in de toets kan lopen. Als alles droog is en schoon is kun je de toetsen proberen. Gaat alles goed dan kunnen de knoppen er weer op. Je moet het toetsenbord eerst wel loskoppelen voordat je begint of de computer afzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 5 euro een nieuwe kopen -.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing