Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er garantie op batterij iPad 2?

Hallo, ik heb een paar maanden geleden een iPad 2 gekocht, zeer tevreden mee, maar ik had m'n iPad in de auto laten liggen, en toen ik hem opging halen was hij helemaal koud, en nu is de batterij heel erg snel leeg... Mijn vraag is of er nog garantie zit op de batterij? Of ik een nieuwe iPad kan krijgen. Hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja, elk product moet bij normaal gebruik aan bepaalde verwachtingen voldoen. zo is het niet normaal dat een batterij van een ipad 2 al na een paar maanden al niet meer naar behoren functioneert.

ga dus terug naar de winke, waar je het apparaat hebt gekocht en stel de winkelier in de gelegenheid, om met een oplossing te komen. dat kan zijn in de vorm van reparatie of in de vorm van vervanging van de batterij.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Deze aanbieden rer reparatie. Binnen de garantieperiode wordt deze nagekeken en eventueel via de industrie worden omgeruild.
Maak wel van te voren een synchronisatie met i-tunes, anders zijn aangekocht apps/-muziek kwijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op want het is mogelijk dat uw toestel zelf defect is waardoor het meer verbruikt en daardoor uw batterij vlugger leeg trekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding