Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe draai ik mijn scherm?

Ja, mijn zusje wou op mijn laptop om een spelletje te spelen en heeft op een knopjegedrukt, waardoor mijn scherm nu omgekeerd is. Nu moet ik mijn hele laptop omdraaien en typen gaat heel moelijk. Hoe draai ik hem terug?

Toegevoegd na 21 minuten:
Hij is terug, maar mijn beeld is nu te groot.
Komt er nou nooit een einde aan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Is het een dell? dan ctrl alt pijltje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl + Alt + Pijltje omhoog

Toegevoegd na 1 uur:
Klik op het bureaublad met je rechtermuisknop en kies in het menu voor eigenschappen.

Het dialoogvenster dat je krijgt kan verschillen, maar je moet nu op zoek gaan naar de resolutie en daar de instellingen aanpassen...
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kan nu op het 'start' of 'windows' tekentje klikken op je toetsenbord. En dan op 'p' en dan kan je nog een paar keer op 'p' klikken om het goede formaat te kiezen.

Als je niet snapt wat ik met het 'start' of 'windows' tekentje bedoel:

Links onderaan je beeldscherm staat het 'windows' tekentje als je daar op wijst staat er 'starten.' (op dat tekentje klik je ook om daarna je computer aftesluiten.)
Dat tekendje heb je dus ook je toetsenbord, op de onderste rij, en dan het derde knopje.

Dus je klik op het 'windows' tekentje (op je laptop) en tegelijkertijd ook op de 'p.'
Dan komen er een paar opties als je op de 'p' klikt dan zul je merken dat je zo van optie kunt veranderen.

Ik hoop dat je hier wat een hebt, en anders kun je ook nog even op internet zoeken. Heb ik ook gedaan.

Toegevoegd na 19 uur:
Rechtermuisknop op je bureaublad en daar staat schermresolutie als je daarop klikt kan je de resolutie veranderen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtsklikken op bureaublad, eigenschappen. Hier kun je bij instellingen je resolutie hoger zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach nee toch! ik hoop dat alles weer goed is gekomen en dat je er geen trauma aan over hebt gehouden... Ik zal aan je denken! <3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding