Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een nieuwe broodrooster en ik kwam uit op een website: makkie.nl. Maar hoe werkt die website, ik snap het niet? :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga je toch naar een andere website die je wel begrijpt? Genoeg websites die broodroosters verkopen hoor. En anders loop je even naar de Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als je dit al moeilijk vind, dan vraag ik me af of je je vingers niet brandt aan het broodrooster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodroosters zijn best gevaarlijke dingen hoor!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

't is een makkie :)

Je gaat naar makkie.nl, tikt in het zoekveld broodroosters in, dan krijg je een vijftal populaire broodroosters voor je snufferd met daarbij de vanafprijs.
Je klikt op diegene die je wel leuk lijkt en je gaat naar een scherm waarop je ziet welke online winkels hem aanbieden en voor welke prijs.
Kies je gewenste winkel uit, klik op "naar winkel >>" en voila, je zit bij de winkel van je keuze bij de broodrooster van je keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders eens Kieskeurig.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: