Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Toestel van internetbankieren doet raar?

Ik heb internetbankieren, eerst werkte die toestel echt heel goed, maar nu blijft hij haken denk ik? Mijn bank is ABN AMRO en ik heb de e.dentifier 2. en hij laat steeds 2 driehoeken naar beneden zien?
Ik weet niet wat ik nu moet doen? is het de baterij of dergelijke?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Naar de bank toe gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets aantrekken van wat de bank wil, want die vragen de hoofdprijs voor een nieuwe.. koop gewoon een los knoopbatterijtje en plaats deze erin, en voila
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat de batterij leeg is, maar dat de software problemen veroorzaakt. (Bij een bijna lege batterij krijg je de melding BATTERY WARNING. Als je dan op de C of op OK drukt, verschijnt de melding CONTACT BANK).

Het lijkt me het beste om de software even opnieuw te installeren. Baat het niet dan schaadt het niet.
Eerst via Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen de oude software verwijderen. Dan je pc opnieuw opstarten, usb-kabeltje verwijderen en hier de nieuwste versie van de software downloaden:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/slimbankieren/edentifier2/introductie.html

Ben benieuwd of het werkt... (maar het zou me niks verbazen). Succes!
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: