Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar senseo-apparaat te koop in italie (caorle)

We hebben wel senseo-pads meegenomen naar italië, maar we zijn het senseo -apparaat vergeten.
weet iemand waar ik een senseo-apparaat kan kopen in de buurt van italië (caorle) ?

Toegevoegd na 1 dag:
Allemaal bedankt voor de reacties. Iedereen heeft gelijk dat je in het espresso land geen senseo moet drinken. Eerlijk gezegd drink ik thuis nooit senseo maar op vakantie is het gewoon zo gemakkelijk. We gaan nu gewone koffie zetten of lekker op een terras zitten, dot is nog gemakkelijker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou gewoon eerst eens in een gewone supermarkt kijken of ze uberhaupt wel senseopads verkopen ?
als die daar al niet te krijgen zijn dan word het denk ik een hele toer er in heel italie eentje te vinden
bedenk je bent in espresso/cappuccino land
dus ik vraag me af of je dat lukt

een beetje oude link maar ik denk dat ie nog geldt
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie gaan naar Italië en gaan daar die laffe Senseo zitten drinken? In ITALIË? Ik ben sprakeloos...
bamibal
13 jaar geleden
@keesvi: je kunt moeilijk een volledig espressoapparaat in je sleurhut installeren ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat van schrik ook nog eens een verdieping te laag. kun je nagaan... Voor mobiel gebruik kan ik de Presso aanbevelen. Een handbediend apparaatje waar je een heel redelijke espresso mee kunt maken en stukken beter dan Senseo. Het dingetje weegt bijna niks: http://www.presso.co.uk/

Andere antwoorden (1)

Een Senseo zul je in Italië hooguit bij collega Nederlanders tegenkomen die voor korte tijd daar zijn.
De pads zijn er niet verkrijgbaar, dus de apparaten ook niet.
Mijn tip: bewaar de senseo tabs voor thuis en geniet in Italië van echte koffie.
In Italië kun je in de winkels overal van die handige Moka-potjes kopen, wellicht wil je als je terug in Nederland bent, je Senseo gelijk op Marktplaats zetten. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: