Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je een blackberry opsturen en hierdoor een nieuwe krijgen?

Mijn blackberry reageerd uitzonderlijk traag soms en ik heb gehoord dat als je hem opstuurd je altijd een nieuwe krijgt. Is dit eigenlijk waar en waar kan ik bv. Een document erover vinden? Want ik heb wel wat krassen en als ze die zouden vervangen(want mijn blackberry is wel traag hoor) zou dit perfect zijn en reageert mijn blackberry terug zoals vroeger! Hij is ong 2-3 maanden oud.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je krijgt denk ik gEen nieuwe meer omdat er krassen op zitten het beste is gewoon om blackberry te bellen. Maar de kans is 1 op een miljoen dat je een nieuwe krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is algemeen bekend dat blackberry's erg traag worden wanneer je er veel applicaties op installeert. Probeer eens een deel van je apps te verwijderen, dan gaat je bb wel weer sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: