Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je de Tom Tom ook instellen voor als je met een vrachtwagen rijd ?

Kun je de Tom Tom instellen dat hij wegen aangeeft waar vrachtwagens door kunnen ?

bijvoorbeeld een viaduct

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

TomTom heeft speciale Truck-navigatie:
http://business.tomtom.com/nl_nl/products/pro-7100-truck/highlights/
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, er bestaat wel een TomTom works versie, maar ik weet niet of dat hierin wel kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een TT truckversie met vele mogelijkheden. Kijk eens in de bijgevoegde links over informatie van alle soorten TT met de mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Tomtom in de vrachtwagen en gebruik daarbij de instelling beperkte snelheid bij het uitrekenen van de route. De snelheid die ik gekozen heb is 85 km/u en de berekening van de tijd klopt meestal binnen een paar minuten voor routes door heel Nederland.

Wat betreft de wegen en viaducten kan je met de gewone Tomtom helaas weinig doen, dan zul je de veel duurdere professionele versie moeten kopen.

De moeilijkheid is natuurlijk dat de ene vrachtwagen de andere niet is:
Een kleine kan onder een viaduct van 3,80 meter door, een grote niet.
Een trailer met meesturende achteras is wendbaarder dan een met starre achterassen.
Een zware vrachtwagen kan over minder bruggen dan een lichte.
etc. etc. etc.

Je kunt natuurlijk zelf nuttige plaatsen aanmaken van plekken waarvan je weet dat je daar met jouw vrachtwagen niet langs kunt maar je moet toch altijd zelf blijven nadenken. (gelukkig maar)

Er zijn naast Tomtom ook andere merken navigatie speciaal voor vrachtwagens, maar ik heb daar geen ervaring mee of informatie over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt de vrachtwagenversie nodig.
op marktplaats kan je een SD kaart kopen van die versie, en die steek je achter in je tom tom, en voila, rijden maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding