Kun je alsnog je handtekening op je pinpas zetten als dat nog niet gebeurd is tijdens of voor het activeren?

Ik heb net een nieuwe pinpas, maar ik ben vergeten m'n handtekening er op te zetten. Kun je dit alsnog gewoon thuis doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, dit kan thuis ook nog, maar ze zeggen wel altijd dat het met een blauw of zwarte pen te doen (niet dat er opeens een handtekening in het groen staat).
Ook zou ik geen dikke markeerstift gebruiken, maar een gewone pen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat nog !
Er veranderd niets voor of nadat je je handtekening zet op je pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al jaren een pas waar geen handtekening op staat, nog nooit heeft iemand mij daarop aangesproken. Geld pinnen kun je doen zonder je handtekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat klopt.+1
Kimath
13 jaar geleden
Daar kijken ze nooit naar, die handtekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen er juist GEEN handtekening op zetten vanwege het voorkomen van fraude bij het vinden van het pasje, maar dat kan wel eens uit de tijd stammen dat je gewoon geld kon halen bij bank door je handtekening te zetten.
jaa tuurlijk kan dit!