Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn apps niet overzetten naar itunes?

hallo, elke keer als ik mn ipod wil syncroniseren ( muziek eropzetten ) dan gaat hij altijd eerst al mijn apps syncroniseren naar itunes. ik wil dit niet, dit duurt een eeuwigheid. waar kan ik dit uitschakelen? dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je dat nog niet geprobeerd hebt: Je kunt in iTunes handmatig synchroniseren. Dit kun je instellen wanneer je je iPod aangesloten hebt. Klik in iTunes op je iPod en vink 'Beheer muziek handmatig' aan. Je moet nu zelf je muziek naar je iPod slepen en ik ga er van uit dat dat voor de apps ook geldt.

Ik weet niet 100% zeker of hij nu de apps niet meer meepakt, ik heb nl. een old skool iPod zonder apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op je iphone/ipod klikt zie e in et venster boven allerlei onderdelen staan waaronder apps. Klik erop en je ziet je home screen voor je. Naast de titel ergens een beetje boven zie je een vakje met een vinkje erin. Vink hem af om itunes te vertellen datie dat niet in zijn sync mee moet pakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iets vaker synchroniseren, dan gaat het steeds sneller.
Als je je Apps niet synchroniseert heb je ook geen backup en kun je de Apps dus ook niet Herstellen als er iets fout gaat;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding