Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent IOS??

Wat betekent IOS? Je hebt IOS 4 en nu kom IOS 5 eraan voor van Apple. Maar wat is het en waar staat het voor? Ik heb zelf een Ipod Touch en heb geen idee waar het voor staat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
waarom is dit een goeie vraag staat overal op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee. Ik heb het mezelf niet gegeven, maar ze mogen wel blijven komen hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

'I' refereert naar de iPhone & iPad. OS is operating system

Apple heeft er een handje van om een i voor alles te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is begonnen als iPhone OS. toen er alleen nog maar iPhone was.
Het was bedoeld aleen voor de iPhone, maar naarmate de producten werden uitgebreid met iPad, iPod touch hebben ze "phone" eraf gehaald, en het omgedoopt tot iOS, dit omdat het wordt gebruikt op meerdere apparaten (iDevices)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iOS is de software die nodig is om de iPhone te laten werken. Denk aan Windows of Linux. De i in iOS staat gewoon voor Apple, het verwijst naar 'ik' of 'mijn' (overtaling van het engels). OS staat voor Operating System. Windows is een OS en Linux is ook een OS. Ds eigenlijk stat het voor 'Mijn Operating System'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Owja, wat Microsoft Windows noemt, noemt Apple het iOS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij eigenlijk wel. Alleen is Windows niet een mobiel OS en Apple IOS wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar dan heb je wel weer Windows Phone 7 en vroeger Windows Mobile en Windows CE.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: