Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werken de oortjes van de hema goed?

ik vraag me af of de oortjes van de hema goed werken. de oortjes die ik nu heb worden slecht. ik wil dus weten of de oortjes van de hema (op de foto) van €7,95 goed werken en goed blijven zitten. ik heb hele kleine oren waardoor eigenlijk alle oortjes uitvallen omdat ze niet passen. ik wil geen mening over de oortjes ik wil gewoon weten of ze zouden passen en of ze goed werken. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ze zitten niet heel comfortabel, en het geluid is ook niet geweldig. Maar als reservepaar wel te doen. Voor die prijs kan je geen topkwaliteit verwachten.
Mijn in-ear oortjes van skullcandy zitten geweldig, hebben ook 3 paar verschillende maten "rubbertjes", zodat je ook met in kleine oren een goede pasvorm kan krijgen. Ze hebben ongeveer 19 euro gekost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee ik vind ze niet al te best. Uiteindelijk op sennheisser oortjes uitgekomen (van 45,- helaas) en die bevallen prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatst heb ik bij de Free Record Shop in-ear headphones van Skullcandy gekocht voor maar 10 euro. Deze kwamen ook met drie maten rubbertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem als jij, ik heb ook hele kleine oren en bij mij vallen oortjes ook heel snel uit. Ik heb precies dezelfde oortjes gekocht bij de Hema die jij omschreef.

Ik raad je ze niet aan, bij mij pasten ze niet, althans, ze pasten wel maar zaten totaal niet lekker in mijn oren en vielen ook snel uit. Echt onmogelijk om die dingen in te houden. En tja, of ze goed werken, de geluidskwaliteit was redelijk maar ja als die rotdingen elke keer uit je oor vallen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing