Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je erg goedkope hoesjes bestellen voor de ipod touch?

En waar de verzendkosten ook niet te hoog zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een x een markt is in de buurt bij je moetj daar kijken €5 ziet er goed uit en gaat niet kapot! Zeer tevreden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Even een zoekopdracht op Marktplaats doen en dan de advertenties van ene Mitch... heb ik ook gedaan, prima service en niet duur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry het is Mitchell... hier is de link naar een advertentie van hem, ik hoop dat het werkt...

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/mp3-spelers-accessoires-ipods/1000074584-ipod-touch-4g-4-4e-generatie-hoesje-hoes-case-cover-gratis.html?return=eJwtjEEOgjAQRe9CAktoS3RRQgzepGlr2lDopDOg0Xh3B3X13%2F9vMkZL%2FYpaDKjlWekKvSk2DIEIdNfNGfzaLqbMBMkYwnZN3e%2BkhQCXRxpl43CkXPeTrPuriwyciTifERjx5vBv4VgFw8JiWrfFl2i5zneuNu%2B%2B1OqkRITsvkB5s4F9xuOtagC2UVTD%2BwOw6jja&fta=eNotkVmOwjAQRO9iafj2Em9tcYW5AmpvEE0gEQkQDeLu007my89V7bJVRrDwnsEBe9yH0xOHmQXaSmDrcBSHPB%2BXEUTIPYRhgd9%2BCnPNMynTAjxcJ7g9ruXep%2FDzgjQ%2By%2F1L8n4aMy3L%2BEiXMM49yMM0PY68JXfAJjwXFnrKmEEB6%2FN2pfQamIo%2BlqzdqiI6YVNdm2KSdKuIUmntVAOJMZkNTI21AbfozD6jSrcrXosdnHA7mEKK45xXI1b0mUsvyREdryntkBLuYE0LpklncoOkpbQbdNryBvTitFk0L8uudLwFco5eE2CNNlfTgN6l%2FAZdrXWHjJGg6Ohds4rMOmuCrNBiaSCcFs2KWdrtVEzR2Nr6ElTdMk6Y59NQbufl0ipVZHhgV1xPrWUqNm8afSe%2BWPj%2BxycLCBzen88fUnGaPA%3D%3D&fta_ind=1&df=1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat voor hoesjes...
Je kan ook naar de Dixons, hebben ze goede en fijne hoesjes, niet al te duur...

Ligt er dus aan welke prijscategorie en structuur/wat voor hoesje ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maximaal 10 euro
Ipodhoesjes.nl is vrij goedkoop of gewoon marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker?
of het exact voor de i pod is weet ik niet, maar ze hebben daar dat soort hoesjes (van die siliconen) voor 1 euro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het volges mij op markplaats niet 2dehands hoor
Veer succes x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even op de markt kijken kost bijna niks
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op eBay is het super goedkoop of kijk anders op dealextreme.com verzending duurt erg lang maar het is daar super goedkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 2 hoesjes gekocht op amazon.com
ze kosten ongeveer 4 dollar per stuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb ik ook gekeken maar de verzendkosten waren 8 euro!! En de twee hoesjes waren maar 4 euro bij elkaar
Deze 2 sites zijn goed en betrouwbaar en hebben alles heel goedkoop: deal-extreme.com en sunsky-online.com ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja en geen verzendkosten
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: