Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je aan het wachtwoord van je Netwerk?

Wij hebben Speedtouch ofzoiets xD. Maar ik wil graag met mijn Mobiel WIFI. Hij pakt het netwerk wel maar dan vraag tie om een wachtwoord men vader weet het wachtwoord niet hoe kom je er wel aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de speedtouch modems staat het wachtwoord op de onderkant van de modem op een sticker.

WPA/WPA key:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee handig nou die staat in kantoor dus morgenochtend eens kijken. Nu ff geen zin xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al op je computer zit kan je deze eens proberen: http://nirsoft.net/utils/wireless_key.html Het kan zijn dat je virusscanner gaat piepen, maar dat komt omdat hij je wireless key achterhaalt. In dat geval kan je heel even je virusscanner uitschakelen. Anders wachten tot morgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Als je hem niet weet is het niet mogelijk om op je netwerk te komen denk ik. Je kunt wel het volgende proberen: ga naar watismijnip.nl, kopieer het ip dat daar wordt aangegeven en plak het in de adresbalk, druk op enter. Als je niet in hoeft te loggen kun je hier zoeken naar een functie om het wachtwoord te wijzigen. Als je wel moet inloggen is de gebruikernaam 'Administrator' en het wachtwoord 'blanco' (zonder aanhalingstekens, mits niemand het heeft gewijzigd)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je dit eenmaal gedaan hebt en je verder nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Toegevoegd na 13 minuten:
Oh probeer eerst idd eens wat degene hieronder zegt!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naja ik zit al op dat Netwerk hoor :DD. Maar dan op de computer. Maar antwoord van hieronder gaat wel lukken. Kan ik lekker gratis internetten op men mobiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding