Bestaan er videorecorders, waar de videoband er dwars ingaat? Zie plaatje en toelichting....
Ik zag een advertentie op marktplaats. Er staat alleen "videorecorder" maar het is duidelijk dat er ook een DVD speler in zit. Als ik de breedte van de DVD-lade vergelijk met de opening voor de banden, dan past zo'n band er nooit in. Zou een band er hier in de lengte ingaan ipv (zoals gebruikelijk) in de breedte?
Herkent iemand het type recorder? Zoeken op Google-plaatjes "dvd video combi Philips" geeft geen hits. Allemaal zilverkleurige recorders. Alle info over dit, of soortgelijk apparaat welkom!
Mijn Philips videorecorder, van een jaar of 15 oud, is OP.
Opnemen gaat nog prima, maar afspelen geeft nauwelijks nog beeld. Ook het mechanisme dat de banden "inslikt" loopt niet lekker meer. Vaak zit een band vast. Ik zoek dus een "nieuwe" videorecorder (voor VHS banden dus), maar die worden niet meer gemaakt. Beetje op marktplaats rondgekeken, en zag deze voor 20 Euro en het was ook vlak in de buurt. Laat ik meteen het verhaal maar afmaken: 10 minuten geleden een mailtje gehad van de verkoper dat 'ie nèt weg was. Ik vis dus achter het net.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.