Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik heen met mijn pc-verzekering van It's?

Hallo,
Ik heb een verzekering bij it's maar ik zie geen winkels meer van ze in utrecht weet iemand waar ik nog een winkel van ze kan vinden in utrecht want mijn pc scherm is kapot

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
987

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ITS is vorig jaar fauilliet gegaan. Je zal er geen winkels meer van vinden.

Mbt garantie:

Bent u klant van It’s of Prijstopper? In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s en Prijstopper heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1. als je nog garantie hebt, dan zoek je een officieele dealer van dat merk.

2. als het een verzekering betreft, dan zoek je de papieren van je verzekeraar op. je verzekert je spullen niet bij it's, it's is geen verzekeraar. ze werken samen met een ander bedrijf en dat bedrijf zal niet failiet zijn!

3. micro elektro heeft een aantal it's winkels overgenomen. je zou ook daar langs kunnen gaan om te vragen of ze de garantie van je bij it's aangeschafte beeldscherm willen afhandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding