Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

help ! ik heb nu al een tijdje een nieuwe laptop, bij het begin heb ik een proef versie van word 2010 gedownload maar die doet het nu niet meer watnu?

mijn probeerversie is verlopen, ik zit nog op school en heb mijn computer echt nodig maar heb er niks aan want mijn word doet het niet meer en ik wil graag een gratis versie van word

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Moet je serial kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem 'kopen' , maar dat kost erg veel geld.
Wat je ook kan doen is hem downloaden via piratebay.
Dan kan je het dus gratis downloaden.

Als je nog nooit eerder piratebay.org heb gebruikt, moet je eerst Utorrent downloaden.
Zo kan je bestanden van piratebay downloaden.
Zelf heb ik hem ook zo gedownload
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet te branden ja kan het met Daemon Tools Lite je iso inladen die maakt een virtuele dvd-drive aan en je zal zien dat Word dan wil installeren.
Opnieuw de gratis proefversie downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard werken de geboden oplossing in het illegale circuit prima, maar als je er geen ervaring mee hebt zijn deze vaak wat lastiger aan de praat te krijgen. Vermoedelijk heb je die ervaring niet, anders had je de vraag hier niet gesteld, maar hem al lang gedownload.
De oplossing voor jouw probleem ligt meer in open office. Dit is een open source- en gratis -programma dat hetzelfde kan en doet als Microsoft office. Alle bestanden en bestandsformaten van beide programma's zijn onderling uitwisselbaar.
zie link hieronder:

http://openoffice.softnl.com/

suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je er graag even op wijzen dat de link niet de officiele is, Voor openoffice ga naar : http://www.openoffice.org/
Office Web Apps
Office Web Apps is het langverwachte antwoord van Microsoft op Google Docs. Office Web Apps bestaat uit uitgeklede online versies van Word, Powerpoint, Excel en OneNote. De gratis online kantoorapplicaties bevatten wel advertenties.
Professionele gebruikers kunnen tegen betaling gebruik maken van Office Web Apps zonder reclamebanners. Office Web Apps zal integreren met Office 2010 applicaties om eenvoudig bestanden te kunnen delen en te bewerken met anderen.

Microsoft Office Web Apps
Microsoft Office Web Apps is een gratis online versie van Microsoft Office dat bestaat uit Excel, PowerPoint, Word en OneNote. Om gebruik te kunnen maken van deze dienst heeft u alleen een Live.com account nodig. Wanneer u deze nog niet heeft kunt u die gratis aanvragen.
Met Microsoft Office Web Apps kunt u updates uitvoeren vanaf elke computer met een internetverbinding. Bovendien is het eenvoudiger om samen te werken met anderen omdat personen die u toegang geeft kunnen meewerken aan een online document.
Microsoft Office Web Apps heeft de volgende kenmerken:
online versie van Microsoft Office
bevat online versies van Microsoft Word, Excel, OneNote en PowerPoint
documenten bewerken via de webbrowser op een PC of een Windows Mobile telefoon
documenten vanuit Office Web Apps openen in de desktopversie van Microsoft Office (wanneer u deze geïnstalleerd heeft)
mogelijkheid om documenten die zijn gemaakt met de desktopvariant van Microsoft Office op te slaan binnen Office Web Apps

Om het bovenstaande te gebruiken ( GRATIS) kunt U op de volgende website vinden.

http://office.microsoft.com/nl-nl/web-apps/

Mogelijk is dit een alternatief voor U !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
open office is dan een hele goede gratis oplossing.
en je kan de bestanden die in .dot staan gemakkelijk omzetten in .doc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: