Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil dj worden maar ik heb nog niet het apparatuur maar ja dat maakt niks uit maar weet jij hoe veel geld je voor een krantenwijk krijgt per jaar???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
762
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voegt dat hele dj gedoe toe?
de vraag is hoeveel je verdiend met krantenwijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat ligt er heel erg aan hoeveel, en hoevaak je loopt.
Meestal is het iets van 200 kranten per week. (ongeveer een uurtje werk). Waar je dan 30 euro voor krijgt. Dat is behoorlijk standaard, maar het verschilt natuurlijk overal!
12*30 is dan 360 euro per jaar.
Daar kan je met lange na geen dj-apperatuur voor kopen, ik zou een echte baan nemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf hoe groot je wijk is. En welke krant je bezorgt. Verschilt tussen de 50 cent per krant tot 5 cent per krant. En dan hoeveel huizen. Je kunt even op het internet zoeken of er in de buurt nog hulp nodig is.

PS er is veel gratis DJ software op het internet, kun je al ongeveer kijken of het wat voor je is ;)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instaleer logic,ableton,cubase ga lekker kloten en over 10 spreken we elkaar nog eens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon dj-programmas op je computer downloaden zoals: mixxx of virtual-dj. er zijn vast gratis downloads van te vinden. en als je goed genoeg bent ga je gewoon met een laptop ergens dj-en! :) daarmee verdien je dan ook geld voor de echte apparatuur! als je via die programmas het 'dj-en' gaat oefenen gebruik de sync toets dan niet! want die zit niet op professionele apparatuur;)

suc6(Y)

ps. als je sochtends elke dag een krantenwijk doet verdien je ongeveer 350 p/m
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding